Thursday, April 30, 2009

YB Husam Musa

Dr. Nik Mazian Nik Mohamad (ADUN PAS Pasir Puteh)

YB. Saifudin Nasution. (Ahli Parlimen, Keadilan Rakyat, Machang)


Dato Anuar Tan Abdullah(ADUN PAS Kota Lama) & Dato Husam Musa (ADUN PAS Salor)


"S.U Politik Menteri Besar Kelantan, Encik Anual Bakri Haron "


25 April 2009 , Kg. Kota, Kota Bharu, Kelantan - Ratusan dan mungkin mencecah ribuan rakyat dan pemimpin tempatan dari segenap pelusuk negeri kelantan dan negeri berdekatan diraikan dengan majlis jamuan nasi sempena perkahwinan anak YB Husam Musa. Bertempat di kediaman YB. Husam Musa di kampung kota, kota bahru, kelantan.

Diantara tokoh2 pimpinan PAS/ PKR Kelantan yang hadir adalah seperti YB. Dr. Nik Mazian, YB. Dato Anuar tan Abdullah, YB. Saifudin Nastuion dan SU Politik Menteri Besar Kelantan, Encik Anual Bakri Haron dan lain-lain. Tuan Guru Nik Abdul Aziz masih berada di tanah suci madinah / mekah.

Lauk istimewa adalah gulai daging kambing dan lembu tempatan hasil dari projek ternakan kelolaan kerajaan negeri kelantan.

Rakyat kelantan diraikan dan dijamu dengan istimewa. Inilah yang rakyat mahu, Pemimpin melayan rakyat dengan sopan, bukan dengan keangkuhan.

Rakyat bukan mintak dihidang nasi catering hotel / resotran 5 bintang..tapi cukuplah dengan nasi kawah kampung, sebagai tanda setiakawan antara rakyat dengan pemimpin. Pakatan Rakyat sedang buktikan!!!

Makkal Sakhti!!!! Hidup Pakatan Rakyat!!!


No comments:

Post a Comment